Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

bože, já jsem ten nadpis četl jako :

Moc předána do rukou LIDLU!

7 0
možnosti

chjo, teď jsem přečet diskuzi a koukám, že pan Roth už taky "byl" v Lidlu :-)

0 0
možnosti
Foto

Hrozně mi to připomíná jednu bývalou blogerku. Petra Bostlová se jmenovala. Ta viděla jeho veličenstvo Satana taky za každým rohem.

https://petrabostlova.wordpress.com/

1 0
možnosti
JL

Všemu Lidu na planetě Zemi. ;-D není to trochu málo?

5 0
možnosti
Foto

Zkuste raději zůstat u těch kruhů v obilí

6 0
možnosti
ZK

Jak si stojí vesmírní ještěři vypouštějící chemtrail?

5 0
možnosti
RH

Mě jako satanistu do docela štve.

4 0
možnosti
KJ

To je tak tragicky naivní a překroucené až mne to rozesmálo :)

2 1
možnosti
JH

Toničko, držte se, jste borec!

2 1
možnosti

To je Filmový týdeník z roku 1962, nebo už zase jdeme do prvomájového průvodu?

S odstupem už se tomu dá i smát!:-D

5 1
možnosti
  • Počet článků 270
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2776x
Historička, nezávislá publicistka, spisovatelka a badatelka:    www.kruhy-v-obili.cz                   

E-knihy:  https://www.ebux.cz/index.php?pg=1&autor=107011&ofs=1

Svět v němž žijeme se rychle mění - nebuďme ovcemi a otroky systému - poznejme pravou podstatu bytí člověka, lidstva, planet i vesmíru. Člověk je dokonalá vesmírná bytost - má právo zbavit se závislostí, lpění a okovů.

         

 

                       

 

                

 

         

 

 

             

Seznam rubrik